fbpx
Handelskammaren i Jönköping » Konferens, möten & event

Konferens, möten & event

En central mötesplats för näringslivet

Hos Handelskammaren hittadu centrala konferens- och möteslokaler där du kan genomföra allt från konferens till möten och andra event – i olika storlekar anpassade efter dina önskemål.

Som konferens- och mötesgäst välkomnas du till en inbjudande och kreativ miljö där du kan boka konferens, event eller rum för nästa styrelsemöte, ledningsgruppsmöte, kundmöte, anställningsintervju eller utbildning. Som medlem i Handelskammaren erhåller du även ett rabatterat pris.  

Vi hjälper dig självklart med catering, fika, frukost, lunch – helt anpassat efter dina önskemål. Dessutom har vi förmånligt samarbete med ett gym som ligger precis på andra sidan gatan. 

  • ESTER BAUER | KONFERENSRUM

    Ester Bauer är vårt stora konferensrum som passar för seminarier, utbildningar, presentationer, workshops samt nätverksträffar. Rummet är utrustat med modern och användarvänlig teknik så som kraftfull ljudanläggning, mikrofon och projektor. Dessutom finns ett kök samt vikvägg som vid behov kan dela rummet i två.

    # Upp till 40 personer.
    # Medlemspris: 600 kr/timma eller 4.000 kr/dag (exkl. moms).
    # Övriga: 750 kr/timma eller 5.000 kr/dag (exkl. moms).
    # Tillgång till skrivare & scanner.
    # Fri tillgång till internet via vårt Wi-Fi.
    # Receptionsservice under våra öppettider (kl. 9.00-15.00) där vi hjälper dig ta emot dina bokade besök.
    # Fri tillgång till vår gemensamma lounge för informella möten.
    # Fri tillgång till våra telefonrum samt samtalsrum.

  • TUVSTARR | KONFERENSRUM

    Tuvstarr är vårt något mindre konferensrum som passar för styrelsemöte, ledningsgruppsmöte, affärsmöte, nätverksträffar – eller varför inte för en anställningsintervju. Dessutom passar rummet utmärkt för digitala möten då det är utrustat med den senaste och mest användarvänliga tekniken med 75" skärm och inbyggd kamera.

    # Upp till 10 personer.
    # Medlemspris: 500 kr/timma eller 3.000 kr/dag (exkl. moms).
    # Övriga: 625 kr/timma eller 3.750 kr för/dag (exkl. moms).
    # Tillgång till skrivare & scanner.
    # Fri tillgång till internet via vårt Wi-Fi.
    # Receptionsservice under våra öppettider (kl. 9.00-15.00) där vi hjälper dig ta emot dina bokade besök.

  • RUMLABORG | MÖTES- & ARBETSRUM

    Rumlaborg är mötesrummet för mer informella möten. Här sitter ni i mysiga fårskinnsfåtöljer och kan samtala under mer avslappnade former.

    # Upp till 5 personer.
    # Medlemspris: 300 kr/timma eller 1.500 kr/dag (exkl. moms).
    # Övriga: 375 kr/timma eller 1.875 kr/dag (exkl. moms).
    # Tillgång till skrivare & scanner.
    # Fri tillgång till internet via vårt Wi-Fi.
    # Receptionsservice under våra öppettider (kl. 9.00-15.00) där vi hjälper dig ta emot dina bokade besök.

  • EBBA BRAHE | MÖTESRUM

    Ebba Brahe är ett något mindre mötesrum utrustat med ergonomiska stolar samt höj- och sänkbara skrivbord. Rummet är utrustat med en digital skärm och lämpar sig väl för exempelvis ledningsgrupp eller mindre workshops.

    # Upp till 7 personer.
    # Medlemspris: 400 kr/timma eller 2.500 kr/dag (exkl. moms).
    # Övriga: 500 kr/timma eller 3125 kr för/dag (exkl. moms).
    # Tillgång till skrivare & scanner.
    # Fri tillgång till internet via vårt Wi-Fi.
    # Receptionsservice under våra öppettider (kl. 9.00-15.00) där vi hjälper dig ta emot dina bokade besök.

  • BERGAKUNGEN | LOUNGE/EVENTYTA

    Bergakungen är vår stora och öppna lounge/eventyta som passar för seminarier, frukost- respektive lunchmöten, presentationer, kund- eller personalevent, affärsmöten, workshops, nätverksträffar samt mingel. Ytan har en kraftfull och modern ljudanläggning med projektor samt en kamera som möjliggör streaming för digitala deltagare/gäster.

    # Upp till 70 personer.
    # Medlemspris: 1.000 kr/timma (exkl. moms).
    # Övriga: 1.250 kr/timma (exkl. moms).
    # Tillgång till skrivare & scanner.
    # Fri tillgång till internet via vårt Wi-Fi.
    # Receptionsservice under våra öppettider (kl. 9.00-15.00) där vi hjälper dig ta emot dina bokade besök.

Avbokningspolicy

  • Avbokning som sker närmare än 24 timmar före ankomst debiteras med 50 % av rummets värde, dock 100% av cateringvärdet.
  • Avbokningar som sker under 12 timmar innan ankomst debiteras med 100 % av beställningens värde inklusive catering. Detta gäller avbokningar under vardagar.
  • Avbokningar inför en måndag måste ske en fredag under kontorstid (kl. 9.00-15.00) och då debiteras 50 % av rummets värde, dock 100 % av cateringvärdet.

Frågor

Zdenka Nilsson

Bokning

bokning@handelskammarenjonkoping.se

 

Byt eller uppdatera din webbläsare!

Din webbläsare är för gammal för att sidan ska visas! Ladda ner en ny version av Internet Explorer eller använd Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari