Att jobba aktivt med sitt varumärke är något som blir allt viktigare för alla företag, och ett starkt sådant kan verkligen göra skillnad! Det är dags för ny träff för deltagarna i Helenas Marknadschefsnätverk.
Dagens tema är:
- VARUMÄRKE | Jesper Robinell, Creative Director på design- och varumärkesbyrån Söderhavet gästar oss digitalt och visar ett kundcase där de gjort en spännande och tydlig varumärkesresa. Söderhavet är en guldäggsvinnande byrå som jobbat med allt från Filmstaden och Energimyndigheten till Försvarsmakten och hela profileringen av Sverige som plats att besöka, flytta till och investera i. Nätverksträffen fortsätter med efterföljande diskussion och erfarenhetsutbyte.
Om Helena Nordström
Helena har jobbat med marknadsfrågor i 16 år. Hon driver bolaget Placebrander med verksamhet över hela Sverige, och hon är styrelseordförande i digitaliseringsbyrån Gaia. Helena har verkat i både privat och offentlig sektor och rör sig vant i frågor som rör kommunikationsstrategi, varumärken, PR, digitala strategier, ledningsfrågor, försäljning, affärsutveckling och konceptutveckling. Tidigare har Helena varit marknadschef på Destination Jönköping samt marknadschef och delägare i Skill. Hon brinner för smart kommunikation som driver affären eller för verksamheten närmare målen. Att hålla samman utbildningsinsatser för ledare är Helena van vid och hon ser fram emot att hålla ihop nätverket så att deltagarna får med sig både kunskap och kontakter för livet.
Vill du lära känna Helena lite mer? Klicka här!
Är du nyfiken på Marknadschefsnätverket?
Läs mer HÄR eller kontakta Nana Björnberg, nana.bjornberg@handelskammarenjonkoping.se.