Nu är det dags för någonting nytt här på Handelskammaren i Jönköping! Så många av våra medlemmar vill träffas och därför vill vi nu bjuda in dig till oss på medlemsmingel några fredagseftermiddagar i höst.
Vi bjuder på dryck, snacks och en härlig plats för dig att nätverka och träffa andra medlemsföretag.
Ibland lyfter vi ett särskilt tema, men mötet och samtalet är alltid i fokus.
Varmt välkommen!