Landskapet där du som ansvarar för bolagets marknadsfrågor arbetar i kan vara både guld och gröna skogar men även en stor djungel av konkurrens, måltal, trendspaningar och analyser. Och sen var det ju visst en pandemi som råkat sätta hela världen i snurr. Hur matchar man bolagets strategiska och operativa mål till allt detta? Ja, mer än ofta kanske du finner dig en svår sits med mycket ansvar och det kan kännas ensamt?
För att bistå dig som som har marknads- och kommunikationsansvar på ditt företag i Jönköpings län bjuder därför Handelskammaren in till en kostnadsfri digital frukost – Marknadschefer emellan.
Agendan för frukosten är informell men syftet är tydligt – att du i din roll som marknad- eller kommunikationschef ska kunna möta andra personer från olika branscher med samma roll (och kanske utmaningar). Har marknadsplanen raserats, budgeten reviderats och intäkterna försvunnit? Vågar man lita på Google och Facebook? Eller har den interna kommunikationen i bolaget försämrats? Vi vill höra dina erfarenheter och tips och råd inför framtiden. Det är deltagarna som sätter agendan för den här frukosten!
Frukosten leds av Christer Timarsson, senior advisor på NOGA, samt Helena Zar Vallin, vd Handelskammaren Jönköpings län.
Målgrupp
Denna frukost riktar sig till dig som arbetar som Marknads- och kommunikationschef (eller liknande) oavsett ditt företags eller organisations storlek eller bransch – vars verksamhet ligger i Jönköpings län.
Vi hoppas på en livlig frukost och att du har möjlighet att delta!